بازی این آهنگه رو یادته یک بازی سرگرم کننده و پرطرفدار است. این بازی حافظه شما را به چالش می کشد. در این بازی بخشی از آهنگ به شما نمایش داده می شود و شما باید بخش جا افتاده را به یاد آورید. این بازی با حال مناسب افرادی است که به موسیقی علاقه مند هستند. این بازی با به روز رسانی خود در هر ورژن مراحل جدیدی را به بازی اضافه می کند. اگر در مرحله ای گیر افتاده اید و نمی توانید قسمت خالی را پر کنید، می توانید با استفاده از جواب هایی که در این سایت منتشر کرده ایم، مراحل را رد کنید و با امتیاز بالا به مراحل بعدی بروید.

جواب های صفحه ی اول

۱- بی رحمه
۲- قصه ها شم
۳- نمی تونم
۴- این دلم
۵- دوس دارم
۶- می بالم
۷- خداییست
۸- ماه عسل می کنم
۹- سنجاق شقایق
۱۰- نزدیک تر می شه
۱۱- جفت چشات
۱۲- روشنه
۱۳- دام داره
۱۴- سرمه سود
۱۵- می کشه
۱۶- بی معنا

جواب های صفحه ی دوم

۱۷- بیزاری
۱۸- خیلی دارم
۱۹- تنهات نمی ذارم
۲۰- اینجایی
۲۱- عادت می کنم
۲۲- عطر تو رو داره
۲۳- کیشو مات میشم
۲۴- چشمای آهو
۲۵-خلافه
۲۶- این همه بیتابه
۲۷- کاغذ رنگی
۲۸- کسیو داره
۲۹- این روزا
۳۰- زنده به بوی تو
۳۱- زخماتو بستم
۳۲- سپیده دم آیم

جواب های صفحه ی سوم

۳۳- خسته میشن
۳۴- ازم سیری
۳۵- عاشقانه
۳۶- تنها می شم
۳۷- دل به کسی
۳۸- من خودم خواستم
۳۹- دق نمیده
۴۰- اندام توست
۴۱- عاشقانه
۴۲- مهربون من شدی
۴۳- دوران ها
۴۴- مهربونی کن
۴۵- تاپ تاپ افتاد
۴۶- امشب
۴۷- تصویرتوام
۴۸- راه مرا بسته

جواب های صفحه ی چهارم

۴۹- خداشی
۵۰- غم دو صد خزانم
۵۱- عاشقت شدم
۵۲- هم صحبتیم
۵۳- جون میگیره
۵۴- تنها نمیذاره
۵۵- یادگاری
۵۶- خدا بشه
۵۷- دوسم داری
۵۸- دوستش دارم
۵۹- کجایی
۶۰- ترانه میشه
۶۱- سجده کرد
۶۲- یاورمه
۶۳- بتونم
۶۴- فهمیدم

جواب های صفحه ی پنجم

۶۵- پیاده شم
۶۶- بمیرم برات
۶۷- دریا
۶۸- دنیا گشودی
۶۹- تنهاش
۷۰- تنها گذشت
۷۱- دارد میگرید
۷۲- از یاد میبری
۷۳- رویای من
۷۴- دق کنم
۷۵- صبرم
۷۶- همه چی رو بگیرم
۷۷- بیچاره شکستم
۷۸- کشتم
۷۹- رها رها رها من
۸۰- قاب عکس خالی

جواب های صفحه ی ششم

۸۱- گله دار
۸۲- تاریکی فشرده
۸۳- تنهایی دوباره
۸۴- سادگی رو
۸۵- میخوام نیست
۸۶- جای تو
۸۷- غرور میکنم
۸۸- پرزدن ندارم
۸۹- درخت سیب میکاره
۹۰- حرفای تو نیست
۹۱- کنارم نمیمونی دلم
۹۲- دلم میزاره
۹۳- حوصله ها را
۹۴- کنارش باشم
۹۵- شب تکراری
۹۶- گله ها را

جواب های صفحه ی هفتم

۹۷- آغوش تو دارم
۹۸- ناز نگاتم
۹۹- نردیک است
۱۰۰- به سر رسید
۱۰۱- به باد میره
۱۰۲- براش بمیرم
۱۰۳- میشه ضامنم بشی
۱۰۴- تاقم می کنه
۱۰۵- ترانه هاست
۱۰۶- جرأت بده
۱۰۷- حسن نوازش
۱۰۸- دل خونم
۱۰۹- ته دنیاست
۱۱۰- آزردی
۱۱۱- این عشق بی قانون
۱۱۲- لالا

جواب های صفحه ی هشتم

۱۱۳- اوج آسمونم
۱۱۴- عقربه دقایق
۱۱۵- که می خوامه
۱۱۶- احساسم
۱۱۷- شناختی
۱۱۸- پر ز گل
۱۱۹- فردایی دگر شد
۱۲۰- فقط همین
۱۲۱- بی اشاره
۱۲۲- بی قراره
۱۲۳- زد و رخت
۱۲۴- تو دست من بذار
۱۲۵- رشته رشته
۱۲۶- با تو میمونم
۱۲۷- باور کرده
۱۲۸- تو سینه دارم

جواب های صفحه نهم

۱۲۹- توی خونه
۱۳۰- مویی و نالی
۱۳۱- حس نیازی
۱۳۲- نازنین نیست
۱۳۳- راه چاره نیست
۱۳۴- دیوونه کردی
۱۳۵- بساز
۱۳۶- با توام
۱۳۷- که بریم به صحرا
۱۳۸- مجبوره
۱۳۹- زیر بارون
۱۴۰- تنها امیدم
۱۴۱- تو رو می خوام
۱۴۲- رفتنی نیست
۱۴۳- تازه تر کن
۱۴۴- بشکنه

جواب های صفحه دهم

۱۴۵- می می میرم
۱۴۶- مثل تو نیست
۱۴۷- خبری نشد از آن
۱۴۸- نگرانم
۱۴۹- خونه
۱۵۰- عیب از تو نبود
۱۵۱- خدای من
۱۵۲- دلت خواست
۱۵۳- ببینمت
۱۵۴- تر شده چشمام
۱۵۵- وابستگی از من
۱۵۶- درهم شکسته
۱۵۷- برسونن
۱۵۸- دلدار
۱۵۹- رو به رو شه
۱۶۰- بمیرم برات

جواب های صفحه یازدهم

۱۶۱- به نامت
۱۶۲- روزگارت
۱۶۳- چه کنم
۱۶۴- یادم بمونه
۱۶۵- رنگ رنگ
۱۶۶- ببینه
۱۶۷- مستم
۱۶۸- چه حالی داره
۱۶۹- بی هم
۱۷۰- چشمم تو چشش
۱۷۱- زتن برآید
۱۷۲-تو رو دارم
۱۷۳- عزیزم
۱۷۴- آغوش من
۱۷۵- رو دستم
۱۷۶- رها باشیم