بازی فوق العاده زیبای GT Racing 2: The Real Car Experience

یکی از گرافیکی ترین بازی های تاریخ موبایل با جزئیات گرافیکی بی نظیر
گیم پلی خارق العاده حرفه ای و واقعی در سبک بازی های مسابقه ای
محصول کمپانی معتبر Gameloft
بیش از 50 میلیون دانلود در گوگل پلی
نسخه انحصاری و پچ شده APKTOPS بدون مشکل لایسنس

امروزه بازی های سبک رانندگی توانسته طرفداران و بازیکنان زیادی را از سر تا سر جهان به خود جلب کند. اگر شما یکی از طرفداران بازی های مسابقه ای و ماشین سواری هستید، بدون شک یکی دوست داران بازی مهیج و زیبای GT Racing 2: The Real Car Experience خواهید شد. بازی های مرتبط با ماشین و اتوموبیل رانی بازی هایی هستند که حالا جای خود را در بین دیگر سبک ها بیش از پیش باز کرده و طرفداران مختلفی را به خود اختصاص داده اند. بازی GT Racing 2: The Real Car Experience یک بازی بسیار زیبا و با گرافیک و صداگذاری عالی ساخت استودیو بازی سازی صاحب نام Gameloft کشور فرانسه می باشد. سازنده این بازی یعنی کمپانی گیم لافت، از عنوان “واقع گرایانه ترین بازی شبیه ساز رانندگی” برای توصیف GT Racing 2: The Real Car Experience استفاده کرده است.

GTR2

ویژگی ها :

  • گرافیک حرفه ای و خیره کننده
  • گیم پلی بسیار حرفه ای و مثال زدنی و واقع گرایانه
  • قابلیت انتخاب و خرید خودرو از بین بیش از 65 مدل خودروی اسپرت
  • صداگذاری ها و نورپردازی های داینامیک
  • طراحی صدای انحصاری موتورهای خودروها
  • طراحی حرفه ای ماشین ها از روی مدل های اصلی
  • قابلیت تنظیم نما و دوربین بازی در حالت های متفاوت
  • قابلیت تنظیم و شخصی سازی کنترلر بازی در حالت Tilt و Touch
  • دارای بخش آنلاین برای بازی با بازیکنان دیگر


معرفی و بررسی بازی GT Racing 2: The Real Car Experience

بازی زیبا و پر هیجان GT Racing 2: The Real Car Experience در سبک اتوموبیل رانی توسط استودیوی معروف بازی سازیGameloft منتشر شده است که در نوع خود یکی از بهترین بازی ها با موضوع مسابقات اتومبیل رانی حرفه ای می باشد. در این بازی شما قادر هستید تا از برترین ماشین های اسپرت و مسابقه ای جهان بهره مند شوید تا به هدف بزرگ خود یعنی پیروزی برسید. در بازی GT Racing 2: The Real Car Experience شما می توانید مسابقات متنوعی را به صورت تک نفره و یا آنلاین با دیگر بازیکنان انجام دهید.

گرافیک این بازی بسیار عالی بوده و باید گفت قابلیت های بیشتر حتی از سری اول خود را دارد. بسیاری از وب سایت های بررسی بازی ها، GT Racing 2 را رقیب سرسخت Asphalt 8 و Real Racing 3 می دانند. با اینکه بازی آسفالت 8 جدیدتر بوده و از محبوبیت بیشتری برخوردار است، اما اگر بخواهیم منصفانه نظر بدهیم، باید گفت که بازی GT Racing 2 گرافیک به مراتب قدرتمند تر و واقع گرایانه تری ارائه می کند. در واقع در این بازی گیم لافت بیشتر روی حرفه ای بودن و مسابقاتی به شکل واقعی کار کرده که به همین خاطر توانسته جزو بازی های پر طرفدار این شرکت قرار گیرد.

در بازی GT Racing 2 شما می توانید در انواع مسابقات ماشین سواری شرکت کرده و توانایی های خود را در یک بازی واقع گرایانه بسنجید. در این بازی بیش از 70 اتومبیل از بیش از 30 کارخانه مشهور صنعت اتوموبیل سازی حضور خواهند دارند. در بازی GT Racing 2: The Real Car Experience به جز بخش مسابقات اصلی و تک نفره ، همچنین بازیکنان می توانند در بخش آنلاین بازی نیز شرکت کرده و با بازیکنان دیگر به رقابت زنده بپردازند. گیم پلی حرفه ای و واقعی بازی در کنار گرافیک مثال زدنی باعث شده است تا GT Racing 2 میلیون ها طرفدار در پلتفرم های مختلف داشته باشد.

توضیحات مهم :

  • نسخه مذکور از بازی، آخرین نسخه پایدار و نهایی بازی GT Racing 2 می باشد.
  • این نسخه به صورت کاملاً انحصاری توسط APKTOPS پچ شده و مشکل لایسنس ندارد.
  • این بازی می بایست به صورت آنلاین اجرا شود.
  • برای اجرای بازی به دستگاه های قدرتمند و حداقل 1 گیگابایت فضای کافی در حافظه داخلی مورد نیاز است.
  • احتمال اینکه نسخه مود شده بازی (پول بی نهایت) به خاطر تغییرات زیاد و همچنین آنلاین بودن بازی به درستی اجرا نشود وجود دارد. همچنین احتمال بن شدن در این نسخه کاملاً محتمل می باشد. لطفاً در صورتی که هر گونه ناسازگاری اعم از اجرا نشدن یا اجرا شدن مشکل دار بازی وجود داشت، از نسخه معمولی استفاده کنید.


رمز فایل های فشرده: www.apktops.ir